dns değişikliği yaptım siparişlerim görünmüyor

soulofthesea

OpenCart-TR
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
47
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba. Hosting firmamın başka bir sunucuya taşınması sebebiyle dns değişikliği yapmak zorunda kaldım. Ancak şimdi yeni gelen siparişlerimi göremiyorum. Telefondan bağlandığımda ise 1 ocak 2013 -06.01.2012 tarihleri arası boş görünüyor yani siparişler yok. Sitemde sorun büyük :) sanırım bu da çok önemli bir sorun ki bu aralıktaki siparişleri görmediği için sipariş numaralarını otomatik verdiği için sipariş numaraları da çakışıyor. dns yönlendirme sorunu geçince sanıyorum ki bu sipariş numaralarının çakışmasından kaynaklı büyük sorun yaşayacağım. bu sorunu en kısa zamanda halletmeme yardımcı olacak profesyonel arkadaşlarımdan ücretli destek istiyorum. çok acil bu sorunu halletmem gerek müşterilerime mail de gönderemiyorum papaz olmaktan korkuyorum:) saygılar..
 

soulofthesea

OpenCart-TR
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
47
Tepkime puanı
0
Puanları
0
japontrend.com site adım

müşterilerimin üyelikleri de gitti mail atıp soruyorlar. acaba geri gelir mi. şu anda web sitemin admin paneli telefondan bağlandığım gibi yani 31.12 - 06.01 arası eksik yani hiç sipariş ve müşteri kaydı yok

cevabınızı bekliyorum lütfen yardım edin..
 

admin

Administrator
Yönetici
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
3,200
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Yaş
39
Konum
Bursa
Web sitesi
www.opencart-tr.com
görünüşe bakılırsa bu sorun ancak hosting firmanız tarafından çözülebilir.

Sizlik bir sorun görünmüyor.
 

soulofthesea

OpenCart-TR
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
47
Tepkime puanı
0
Puanları
0
teşekkür ederim.

ancak tecrübelerinize dayanarak bu bir hafta bilginin tekrar panelimde görüneceğini söyleyebilir misiniz?

ayrıca yedek almıştım şimdi onu yüklersem sipariş numarası çakışmasından problem yaşarım diye korkuyorum ne önerirsiniz

özel mesaj gönderebilmek için anladığım kadarıyla bağış yapmak gerekiyor. bugün sabaha karşı 1 aylık premium üye olmak için bağış yaptım. ancak hala yeni üye yazıyor profilimde.
 

admin

Administrator
Yönetici
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
3,200
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Yaş
39
Konum
Bursa
Web sitesi
www.opencart-tr.com
http://forum.opencart-tr.com/forum-45.html

ödeme bildirimi yaparsanız hızlı sonuç alırsınız
 

soulofthesea

OpenCart-TR
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
47
Tepkime puanı
0
Puanları
0
sipariş numarası çakışmasını nasıl önleyebilirim. yani şu andan sonra 1000 li numaralardan devam etmesini nasıl sağlarım. yol gösterebilir misiniz.

hala özel mesaj gönderemiyorum. :(((((

lütfen yardımcı olun yaw

10 lira para yatırdım diye kimsenin başına ekşimek değil derdim. sadece opencart ile ilgili tek muhattap bu forumu görüyorum. daha açık nasıl anlatabilirim ki.
 

forex

OpenCart-TR
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
Çanakkale
Web sitesi
www.kalepazar.com
dns güncellemesi olmamış müşterilerin diğer sunucuya yönlenmiş olabilir yani siparişlerin için diğer sunucunu kontrol etmen gerekebilir.

Dns güncellemsi yaptığında eski sunucudaki siteni kapatman gerekirdi.
 
Üst